1745433485525579
Jak zhubnout do léta?
Jak zhubnout před létem? Tipy, díky kterým se Vám to povede.
Sníte o tom, že se v létě na pláži pochlubíte dokonalou postavou? Přestaňte snít! Plavková sezóna je už sice na spadnutí, ještě však trocha času zbývá, takže s ním neplýtvejte a dejte se do práce.

Toužíte po vyrýsovaném bříšku, kulatém zadečku a výstavním hrudníku? Jenže tahle nádhera něco stojí. Přinejmenším čas a úsilí. Jak za pár týdnů dohnat všechny ty prolenošené dny? Je nejvyšší čas na sobě začít pracovat!

V první řadě buďme k sobě upřímní. Jestli se chystáte v létě na dovolenou a chcete do té doby zhubnout 20 kilo, je čas sundat si růžové brýle. Zdravým způsobem totiž tolik nezhubnete, svému tělu byste naopak uškodili. Nic ale není ztraceno.

Změňte jídelníček

Mezery mezi jídly by neměly být delší než tři hodiny. Ideálně po dvou hodinách (maximálně třech) si dejte menší svačinu. Nevynechejte ani oběd! Dejte si k němu plátek masa a zeleninový salát jako přílohu. Na oběd si vyhraďte dostatek času, nejezte rychle, ale každé sousto si vychutnejte. Další svačina by měla být opět po dvou až třech hodinách, tentokrát si k ní dejte fresh nebo kvalitní jogurt. Posledním jídlem dne bude večeře. Při ní už omezte přísun sacharidů.

„Naučte se jíst minimálně pětkrát denně v menších porcích. Nezapomínejte na zeleninu v množství 400 g a ovoce v množství 200 g. Snídejte do půl hodiny, co vstanete, poté každé tři hodiny a naposledy 3 hodiny před spaním,“ radí nutriční terapeutka Gabriela Tomanová.

Nezapomínejte také dostatečně pít, a to neperlivou vodu nebo neslazené bylinné čaje.

Doporučujeme náš Body Wraps TEA

Začněte se hýbat

Vyhlašujeme konec lenošení! Slyšíte to pořád dokola, ale stejně se toho nedržíte: Zahrňte do svého života pravidelný pohyb. Že vás cvičení nebaví nebo se do fitness centra stydíte chodit? Tak to jste zřejmě ještě neslyšeli o našem dámském fitness Red Fit Praha 4, které je zapovězené očím mužů. Nemáte se tudíž před kým stydět.

Ve fitcentru zaměřeném pouze na ženy mají dámy klid na cvičení a v jistém slova smyslu soukromí. Nemusí být nervózní z mužů hekajících a potících se pod obrovskými činkami, ani z jejich případných pohledů. Soustředí se pouze na správné provedení cviků na jednotlivých úsecích kruhového tréninku.

Návštěvnice čekají skvělé trenérky, které jsou ke každé lekci na Power Plate v ceně permanentky.
Můžete u nás využít i stroje Vacu Shape, nebo se přihlásit na nějaké ze skupinových lekcí, nebo TRX a kardio.

Intenzitu a zátěž na jednotlivých posilovacích strojích si ženy určují samy po konzultaci s instruktorkou, která zohlední jejich aktuální fyzickou kondici a zdravotní stav. Trenérky také dohlížejí a kladou důraz na správné držení těla a provádění cviků, aby si žena nesprávnými pohyby neuškodila a získala správné návyky.

Udělejte si očistu a nastartujte metabolismus

Nejíte moc, ale jste nafouknutí, unavení a ne a ne zhubnout? Zkuste začít změnu celkovou očistou. Začněte proto očistnou dietou, kterou si posílíte funkci jater jako hlavního detoxikačního orgánu lidského těla.

Hlavní složkou je spousta zeleniny a šťáv, postupem času se budete propracovávat k běžnému jídelníčku. Místo čaje a kávy pijte vodu, někteří propagátoři očistných kúr doporučují vodu teplou, nebo alespoň vlažnou.

První den detoxikace pijte výhradně ovocné nebo zeleninové šťávy. Ideální je jablečná, pomerančová, ananasová. Pijte jí pětkrát denně jednu sklenici, vždy ředěnou v poměru 1:1. Druhý den vypijte po probuzení bylinkový čaj (mátový, lipový, heřmánkový nebo kopřivový) a sklenici ovocné šťávy. Třetí den si ke snídani dejte ovoce a bílý jogurt. K obědu si uvařte zeleninovou polévku. Na večeři si připravte zeleninový salát.

Doporučujeme i náš zábal Body Wraps, který nastartuje Váš lymfatický systém a dokonale pročistí Vaše tělo. Díky této metodě u nás na místě dosáhnete na zeštíhlení 5-30cm. Někdy máme i větší úbytky!

Hurá do hubnutí

Takže netřeba panikařit, do léta už mnoho času sice nezbývá, ovšem pokud se budete držet těchto rad a tipů, pár kil se do letní dovolené zaručeně zbavíte. Mějte tedy na paměti, že pokud chcete dosáhnout větších úspěchů, musíte cvičit déle než tři měsíce a k tomu dodržovat pitný režim a správné stravovací návyky.

KDO K NÁM CHODÍ

KRISTÝNA SCHICKOVÁ
instagram

TERI HODÁNOVA
instagram

TAŤÁNA MAKARENKO

instagram

MIS CZECH REPUBLIC
instagram